Pe 7 iulie!


 

Am stat mult să mă hotărăsc dacă să o fac sau nu. Am luat în calcul multe scenarii – dacă nu va fi bine? Dacă voi dezamăgi? Dacă nu voi rezista? Într-un final am spus „DA! O voi face, indiferent ce va fi!”.

Nu sunt înotătoare profesionistă, nici măcar nu am făcut cursuri de înot. Oricât a încercat și tata să mă învețe să înot când eram mică nu a reușit, îmi era mult prea frică. Asta până într-o bună zi când am zis că fie ce-o fi, eu tot o să învăț. Și am reușit, singură. Am fost extrem de fericită, mi-am dovedit mie că dacă îmi propun ceva, reușesc, trebuie numai să cred cu adevărat asta.

Exact asta mi-am propus și acum: să îmi dovedesc că pot, să îmi dovedesc că îmi pot depăși limitele. Să reușesc asta făcând ce îmi place.

 

clip_image002Așa încât m-am înscris în cadrul Swimathon Cluj, unde pe data de 7 iulie voi înota timp de o oră pentru proiectul „Lumea Copiilor de la Terapie Intensivă”. Inițial voiam să înot pentru unul din proiectele înscrise de Fundația Comunitară Cluj, dar m-a emoționat mesajul celor de Terapie Intensivă. Ce pot să zic? I’m a softie atunci când vine vorba de copii…

 

Am estimat că voi reuși să înot 20 de lungimi de bazin olimpic, însă am fost foarte surprinsă să constat că, fără să mă grăbesc, ieri am înotat 40 de lungimi de piscină (echivalentul a 20 de lungimi de bazin olimpic) în 25.05 minute, pe cronometru. Provocarea va fi să înot timp de o oră, încontinuu.

Acum, poate mulți nu știți ce e acest Swimathon. Ei bine,

Swimathon-ul este un eveniment-cadru de strângere de fonduri, o platformă dinamică, interactivă și atractivă, pe care Fundația Comunitară Cluj o deschide comunității, celor interesați să strângă fonduri pentru proiecte diverse.  În trei ani de Swimathon la Cluj, am strâns 200.000 de lei, de la 1.000 de susținători, pentru 23 de proiecte din domenii variate – educație și burse, vârstnici, reabilitare de locuințe, protecția animalelor, sănătate și terapii speciale, sport etc. Swimathonul este deschis companiilor, organizațiilor, grupurilor de inițiativă și indivizilor, care au astfel acces la un mecanism de strângere de fonduri pentru propriile proiecte.

Deoarece cred cu tărie în proiectul pentru care m-am decis să înot, voi avea nevoie de sprijinul vostru. Ca să strâng cât mai mult pentru cauza pentru care voi înota voi avea nevoie de susținători. Sigur, mă voi bucura extrem de mult dacă voi avea susținători prezenți fizic în ziua Z, care să mă încurajeze de pe margine, însă vreau un pic mai mult ca susținere – o susținere materială.

Ca sponsori ai mei, puteți să mă susțineți în 2 moduri:

– cu o sumă fixă pentru toată evoluția, indiferent de numărul de lungimi de bazin înotate sau

– cu o sumă de minim 1 leu pentru fiecare lungime de bazin înotată în cele 60 de minute.

Formularul de susținere poate fi accesat aici. Cei care nu sunteți din Cluj mă puteți susține și efectuând plata online.

Mai multe detalii despre eveniment și proiectele înscrise găsiți aici.

Acestea fiind zise…să fie într-un ceas bun, fiindcă e prima oară când înot pentru o cauză, într-un bazin olimpic, timp de o oră încontinuu. E o provocare foarte mare, și la final vreau să fiu mândră de mine că am dat tot ce am putut și a ieșit ceva cu adevărat frumos!

Tag-uri:, , , , , , , , ,

5 gânduri despre „Pe 7 iulie!

  1. […] mai scris despre Swimathon aici și […]

  2. Activități de weekend | Diverse | Robintel septembrie 20, 2012 la 11:13 pm Reply

    […] Sursa […]

  3. […] mai scris despre Swimathon aici și aici. Share this:Share Pin ItEmailPrintLike this:LikeBe the first to like this. from → […]

  4. Andreea iunie 18, 2012 la 10:00 pm Reply

    Bravo, foarte frumos ce faci! Sa ai forta sa duci pana la capat!

    • chocollat iunie 18, 2012 la 10:13 pm Reply

      Este cea mai bună încurajare pe care o puteam primi! Îți mulțumesc!

Lasă un comentariu