Momentul de răsfăț al zilei de ieri


Nimic nu se compară cu o gură de aer proaspăt într-o zi extrem de aglomerată, în care, literalmente, ești pe fugă dintr-o parte în alta în încercarea de a rezolva cât mai multe lucruri. Așa a fost ziua de ieri,  foarte plină – cu serviciu, TIFF, școală și TIFF (în ordine).

În toată goana asta nebună am avut parte de un moment de răsfăț. Am putut sta liniștită locului, nu m-am agitat, m-am destins și în același timp mi-au fost răsfățate și mâinile. Asta pentru că ieri am participat, la invitația Alinei, la o sesiune de testare în premieră a noilor lacuri Disco din colecția Farmec. Doamna de la salonul Ideal Estet mi-a făcut unghiile să arate foarte vesele și văratice și de fiecare dată când mă uit la ele am o dispoziție jucăușă 🙂

Îmi plac tare mult noile lacuri. Sunt 3 nuanțe ce se pot purta fie individual, fie peste un alt lac de unghii, în funcție de imaginație sau dispoziție.

Aplicate într-un singur strat oferă o strălucire discretă și veselă, aplicate în două straturi fac unghiile sclipitoare. Efectul se vede și mai bine la soare!

Eu mi-am ales ieri prima nuanță, cea din stânga, ce a fost dată peste un lac de bază într-o nuanță caldă de roz. Ieri cum aveam ocazia, cum îmi arătam unghiile, așa de pretty erau (și sunt).

Cert e că toate cele 3 lacuri sunt foarte versatile, mie așa mi se par. Și te fac să te gândești la vară, la zilele fără griji, la căldura plăcută și la energia care pare că plutește atunci în aer.

Pentru că mie îmi plac și mă fac să zâmbesc (da, chiar și lacurile de unghii mă pot face să zâmbesc), vreau să vă fac și pe voi să zâmbiți. Ofer un lac de unghii din noua colecție Disco creată de Farmec uneia din persoanele ce o să îmi spună care nuanță o inspiră mai mult, din cele 3, și care e cea mai trăsnită sau faină amintire legată de oje, în general. Asta pentru că îmi plac poveștile. Deadline-ul e duminică, 10 iunie, la ora 23.59.

 

UPDATE: Am uitat să menționez ceva, foarte important. Manichiura a fost realizată exclusiv cu produse Farmec și rezistă! Au trecut 4 zile deja, timp în care unghiile au avut nenumărate ocazii să se strice (le-am băgat mult în apă,  le-am ținut în tot felul de substanțe de curățenie etc), dar nu s-a întâmplat nimic. Sunt foarte mulțumită!

Tag-uri:, , , , ,

17 gânduri despre „Momentul de răsfăț al zilei de ieri

  1. raluca lesinschi mihaela comanda simbata adoua saptamana lac de unghii sclipitor ianuarie 8, 2013 la 9:36 am Reply

    lac de unghii sclipitor comanda sambata adoua saptamana raluca lesinschi mihaela

  2. […] o vară disco iunie 13, 2012 tags: disco, farmec, feminitate, fun, oja, vara Spuneam aici acum câteva zile că am pentru o persoană un lac de unghii din noua colecție Disco lansată de […]

  3. Meda iunie 10, 2012 la 12:12 am Reply

    Hai sa-ti zic si eu povesti cu.. oje :)) Cand eram mica eram tare fascinata de ojele mamei, insa daca ea mi-a spus ca sunt prea mica pt asa ceva, nu mi-am bagat nasul in ele… sau cel putin am incercat. Daca eu nu aveam voie sa fiu facut la unghii, cine nu le lasa pe papusile mele? Am decretat ca ele au voie. Am ales o oja frumoasa, un roz-plamaniu si am luat prima papusa la aranjat.II fac manuta si cand vreau sa ii fac cealalta manuta constat ca de fapt oja cursese pe piciorul papusii; deh, tinusem sticluta in mana si.. a curs! Abia vreo 6 ani mai tarziu am descoperit acetona, deci sarmana papusa arata ca de pe campul de lupta. Abia prin liceu mi-a cumparat mama prima oja si imi amintesc ca era foarte ciudat, intai mi-a fost rece la unghii si apoi parca nu erau chiar ale mele. Ciudat, insa, mi s-a parut cand o manichiurista din Bucuresti mi-a spus ca sunt curajoasa ca am ales mov pentru unghii sau cand un prieten al verisoarei mele s-a ingrozit ca aveam unghii negre… te pui tu cu fricile unora?

  4. Catalina Rapiteanu iunie 6, 2012 la 8:27 pm Reply

    Buna!
    Cel mai mult imi place lacul disco din dreapta.
    Am mai multe amintiri legate de oja…trebuie sa amintesc ca aveam unghiile proaspat date cu oja cand mi-a apucat sa adun micile cojite care mi se facusera pe buze ca le aveam foarte uscate si crapate si hopa!M-am trezit cu oja mai mult pe buze. Iar o alta amintire frumoasa,cea mai recenta, este legata de iubitul meu care mi-a cumparat personal oja pentru bal si tot el mi-a facut diverse modele pe unghii ca sa imi aleg pe care am sa il port la bal.

    • chocollat iunie 8, 2012 la 8:05 am Reply

      Poate pentru că în nici un caz nu ar fi asta treabă de bărbat, dar e ceva adorabil la cei care fac asta pentru iubitele lor 🙂

  5. Ana iunie 6, 2012 la 7:38 pm Reply

    Cel mai mult imi place nr 31 , cel cu sclipici mov .
    O amintire legata de oje – aveam acum ceva timp o oja superba (un sclipici mov fin ) pe care pur si simplu o adoram . Dupa ce am folosit-o de cateva ori am observat ca s-a ingrosat si nu o mai puteam folosi . Am stat si m-am gandit ce sa fac cu ea pentru ca nu voiam sa o arunc . Atunci mi-a venit ideea : sa o dau pe prima pagina a agendei care era alba si plictisitoare si asa am facut . Acum cand deschid agenda imi incanta privirea un sclipici mov superb .

    • chocollat iunie 8, 2012 la 8:03 am Reply

      Și uite așa o ojă te inspiră să devii creativ 🙂 Îmi place ideea!

  6. ramona iunie 6, 2012 la 4:44 pm Reply

    Salut..preferata mea absoluta este cea violet..sunt absolut indragostita de ea..am eu o problema cu tot ce tine de mov..:)
    Funny cred ca e atitudinea fetitei mele cand e vor.ba de oje,rujuri..etc..acum cateva zile a obsevat unghiile mele ( mov..;)) si foarte ofuscata ca ale ei sunt necolorate a fugit la cutia de carioci si..le-a colorat si pe ale ei..rosii!!si era f.f. mandra!!

  7. Andreea iunie 6, 2012 la 4:13 pm Reply

    Dintre cele 3 nuante, cel mai mult imi place cea de-a treia, mi se pare ca ar merge la orice, indiferent ca este zi sau seara, soare sau furtuna. Cert este ca iti inveseleste total ziua 🙂 Si ca amintire haioasa am o poveste pe care cred ca nu o voi uita niciodata. Inca de mica am fost fascinata de oje si machiaj. Pentru ca de multe ori nu avea cu cine sa ma lase acasa, mama era nevoita sa ma care dupa ea la serviciu si imi petreceam ziua intr-un birou. Cand am descoperit pentru prima data pasta corectoare cu pensula am intrebat-o pe mama ce este, insa ea a vrut sa-mi faca o farsa si a inceput sa se dea cu ea pe unghii zicand ca este oja. Am fost banuitoare la inceput, mi se parea mie ceva dubios, prea era alba si mata oja aia! Dar dubiile mele nu ma puteau retine din a incerca si eu oja cea noua a mamei astfel incat am exclamat: „Fa-mi si mie!”. In momentul ala toate colegele mamei au inceput sa rada de plasa in care cazusem, ca un copil naiv ce eram.

    • chocollat iunie 8, 2012 la 8:00 am Reply

      De arătat, unghiile lăcuite cu corector ar fi arătat foarte modern, oricum, că tot se purtau recent ojele mate 😉

  8. Erji iunie 6, 2012 la 4:11 pm Reply

    Salut! Cel mai mult imi place oja din stanga, e atat de vesela. Nu am o poveste anume legata de oja, insa ori de cata ori vad a sticluta imi aduc aminte de sora mea care nici pana in prezent nu s-a obisnuit cum sa foloseasca oja in asa fel incat unghiile ei sa nu arate ca o carte de desenat pentru copii de 3 ani 😀

    • chocollat iunie 8, 2012 la 7:57 am Reply

      Mai am și eu câteodată problema păstrării conturului și asta se vede mai ales la ojele închisele la culoare, dar se rezolvă cu un bețigaș cu vată înmuiat în acetonă 😀 Cât despre nuanță, cu aceea sunt făcută acum și arată absolut delicios!

  9. Oana iunie 6, 2012 la 3:15 pm Reply

    noanta care imi place cel mai mult e coray 😡 si o amintire frumoasa fata de oje este faptul ca iubitul meu ma lasat sa ii fac ce vreau eu la unghii … a fost asa placut colorata zi

  10. mihaela iunie 6, 2012 la 3:06 pm Reply

    buna!cel mai mult ma inspira nuanta coray!preferata mea absolut superba!cea mai trasnita poveste legata de oje e de fapt despre un dizolvant de oje!trebuia sa ies la o intilnire si musai sa schimb culoarea ojei astfel incit sa fiu asortata, dar nu mai aveam dizolvant sa sterg unghiile!sun la prietena mea care era si vecina si ea ma salveaza imi aduce putina acetona intr.o sticlluta de estenta!am rezolvat problema am iesit in oras si uitind de acea sticluta ,cind ma pregatesc sa fac o prajitura adaug esenta din acea sticluta!imaginati.va prajitura cu accetona!buna gospodina!

    • chocollat iunie 8, 2012 la 7:54 am Reply

      Cred că de fiecare dată o să îți aduci aminte de gustul acetonei când o să guști dintr-o prăjitură :)) Eu știu că așa aș face :))

Lasă un comentariu