Ziua 7


Cum era? „A șaptea zi ca zi de odihnă”? Presupun că se aplică indiferent de context, neținând cont de zilele săptămânii, deși tradițional duminica e ziua în cauză.

Întâmplarea face ca în cazul de față a șaptea zi de la începerea provocării să fi picat la mijlocul săptămânii, mai exact miercuri pe 29 august. Odihna poate îmbrăca diverse forme., depinde de fiecare persoană. Eu în a șaptea zi am mers cu Diana la film, la ceva ce așteptam de o groază de vreme să ajung, și anume la Brave!

Ador desenele animate! Îmi plac la nebunie producțiile celor de la Pixar! Chiar și numai pentru atât m-aș fi dus, dar dacă în ecuație mai intră și o fetiță cu păr roșu cârlionțat care trage cu arcul incredibil, atunci clar e ceva ce n-aș fi putut rata să văd pe ecran mare, într-o sală de cinema! 🙂

Nu o să fac o recenzie a ceea ce am văzut, pentru că nu ăsta e scopul postării acesteia și nici nu știu cât de relevantă ar fi.

Știu, doar, că în cele 95 de minute cât am stat în sală am râs în hohote, m-am entuziasmat, am tot emis interjecții de tot felul, de la „AWWW!” la „HIIII!” și „WHOAA!”, ba chiar am încercat pe alocuri să rețin niște lacrimi din a curge și am ieșit la final extrem de încântată de ce am văzut.  A fost excelent!

A mai fost ceva de care nu pot să scap nicicum, o expresie pe care atunci când o să o mai aud de acum încolo (și vor fi situații) o să o asociez cu Brave și o să mă pufnească râsul când o să îmi aduc aminte de o anumită înșiruire de scene din desene:

„Like a lady”

Tag-uri:, , , , , , , ,

Lasă un răspuns

