Ziua 6


 

 

28 august a fost o zi dedicată aproape exclusiv bucătăriei. Am mers în sfârșit la atelierul de materiale și am cumpărat palul, mdf-ul și blatul necesare noii mobile de bucătărie. Culorile le alesesem cu câteva zile înainte.

La atelier am văzut minunea asta de cățel ce aparține directorului de acolo. Un adevărat URIAȘ, chiar dacă nu pare în poză! Un malamut frumos foc, nu m-am putut abține să nu chițăi încântată, pentru că această rasă e una din preferatele mele!

Îmi doresc ca la un moment dat să am și eu unul. Mai mult ca sigur că toată ziua m-aș juca cu el (sau ea, dacă ar fi să fie femelă).

Dar până atunci, o să mă tot uit cu jind la poze cu cățeii din această rasă 🙂

 

Tag-uri:, , ,

Lasă un răspuns

