La mulți ani mie!


Azi, pe 1 august, se împlinesc 2 ani de când lucrez la Starbucks Cluj. Încă nu îmi dau seama când a trecut timpul ăsta. Unii mi-au spus că am irosit 2 ani din viață, alții mi-au spus că am avut multe de învățat de aici.

M-am tot gândit…nu sunt 2 ani pierduți. Nicidecum! Am realizat în acești 2 ani mai multe decât am realizat în alți 5, înainte de a mă angaja. În acești 2 ani am lucrat (cu jumătate de normă, apoi cu 3/4, dar ținând cont de mediul și modul de lucru am resimțit totul ca pe o slujbă cu normă întreagă), am făcut un master (la zi) și între toate astea am reuști să strecor diverse activități întreprinse strict pentru plăcerea mea, la modul cel mai personal. În plus, am avut minunata ocazie de a călători extrem de mult! Nu știu ce alt loc de muncă ar mai fi fost atât de permisiv și de flexibil încât să mă lase să fac atât de multe!

Nu spun că e ușor. Au fost, și uneori mai sunt, momente în care îmi vine să plâng după o zi de lucru sau momente în care ajung seara atât de obosită încât nici să adorm nu pot. Dar merg înainte cu ce fac, pentru că lăsând deoparte toate lucrurile urâte, chiar îmi place ceea ce fac și am învățat enorm de multe lucruri – legate de cafea, dar mai ales legate de…viață Zâmbet

Am învățat să îmi gestionez timpul, în primul rând. Apoi, am învățat să am răbdare. Infinită răbdare și calm…am învățat să acționez rațional în situații limită, am învățat să lucrez cu oamenii (și ăsta e cel mai greu lucru!!!). Am învățat să nu mai judec impulsiv și am învățat să las deoparte stereotipurile. Am învățat să iau fiecare persoană și fiecare lucru așa cum e. Am învățat că oricât de mărunt ai părea, tot poți să faci ziua frumoasă cuiva, chiar și numai zâmbindu-i cald. Am învățat că obții mult mai multe dacă privești partea bună a lucrurilor. O schimbare de perspectivă e mereu binevenită.

Și am mai învățat ceva – cel mai important lucru, poate…dacă pui pasiune în ceea ce faci, acest lucru se vede în tot ce întreprinzi.

Cât despre oamenii cu care am avut ocazia de a interacționa în acești 2 ani…ei bine, am dat de o serie de oameni de excepție și am ajuns să cunosc niște persoane minunate cu care, în alte contexte, nu aș fi avut posibilitatea de a interacționa.

Și știu că poate sunt naivă, dar chiar cred că ceea ce fac e important și atunci când sunt pe tură reușesc să împart zâmbete. Așa că…la mulți ani mie!

P.S. pin-ul de mai jos l-am primit azi și e pus pe șorțul de lucru, așa că se poate vedea și „pe viu” când lucrez Zâmbet

IMG_20120801_154833

Tag-uri:, , ,

6 gânduri despre „La mulți ani mie!

  1. Chris Nemeș August 1, 2012 la 9:36 pm Reply

    La mulți ani cu ciocolată! 🙂

    • chocollat August 2, 2012 la 11:58 am Reply

      Cu muuuuultă ciocolată! 😀

  2. mircea August 1, 2012 la 9:31 pm Reply

    la multi ani tie 🙂
    multumesc ca m-ai servit ireprosabil de nenumarate ori pana acum.
    din pacate nu mai sunt in tara sa vad live pin-ul. de fiecare data cand beau la starbucks ma gandesc la voi, cei de la cluj.

    • chocollat August 2, 2012 la 11:57 am Reply

      La asta nu mă așteptam! 🙂 Mulțumesc!

      Te așteptăm înapoi la noi când se va ivi ocazia. Cu siguranță vei avea și o mulțime de povești frumoase legate de lumea de afară! 🙂

  3. mimoza August 1, 2012 la 9:07 pm Reply

    Mie mi se pare f frumos 🙂
    Iti doresc sa petreci acolo atata timp cat o sa crezi tu ca e nevoie!
    Cu siguranta e o experienta, cu siguranta te-a ajutat. Probabil ca altceva te-ar fi ajutat intr-un alt fel. Cu siguranta ai crescut si ai acumulat tot felul de intamplari si stari 🙂

    Sa iti fie de bine 🙂

    • chocollat August 1, 2012 la 9:30 pm Reply

      Îți mulțumesc! Ai mare dreptate, să știi! 🙂

Lasă un răspuns

