Am reușit!!!


Sunt EXTREM de fericită!!! Mi-am depășit orice, dar ORICE așteptări și limite azi, la Swimathon! Estimasem că în cele 60 de minute voi înota 20 de lungimi de bazin, dar rezultatul final a fost uimitor pentru mine!

60 de minute

42 de lungimi de bazin înotate (= 2100 m = 2.1 km)

1.945 de lei (și asta nu e încă suma finală, era totalul dinainte de actualizările finale)

A fost un moment în care simțeam că mi-am atins limita, fizic, undeva la minutul 32. Încă nu știu de unde am extras energia necesară pentru a termina. Am primit ieri un sfat minunat, ce m-a ajutat enorm azi: „nu te gândi la turele totale, fă abstracție și de timp! Ia-o pe rând, lungime după lungime! Enjoy the moment, have a great time, be at your best!”. Și așa am și făcut. Pași mărunți…

E de nedescris sentimentul ce îl am acum. Sunt plină de adrenalină. Mi-am depășit orice limită!

Și…am de făcut o mărturisire: e PRIMA DATĂ când am înotat 60 de minute fără oprire!!! Până acum înotam în reprize de câte 20-25 de minute, cu pauză de câte 4-5 minute. Sunt euforică! 😀

Mai pot spune doar: am reușit!!!

P.S. Suma finală o aflu mai pe seară, și tot atunci voi pune și niște poze.

UPDATE:

Suma finală a fost de 2.101 lei! Uau! Mulțumesc mult tuturor!

Tag-uri:, , , , , , ,

18 gânduri despre „Am reușit!!!

  1. Din nou Swimathon | Andrei Crivăț Iunie 13, 2013 la 11:00 am Reply

    […] cu suflet mare donează bani pentru cauzele alese de fiecare înotător. Anul trecut, Cezara a strâns 2.000 de lei pentru copiii care ajung la Terapie Intensivă. Ca idee, în cele 4 ediții […]

  2. Hermina Iulie 20, 2012 la 2:28 pm Reply

    Felicitari te astept in continuare cu astfel de vesti, pentru ca esti o scumpa cand esti fericita

  3. […] Cezara a înotat 43 de ture de bazin olimpic (2,1 kilometri) și a strâns peste 2.000 de lei pentru copiii care […]

  4. Mulţumesc echipei! | talentirosit.ro Iulie 8, 2012 la 4:23 pm Reply

    […] câştigătoare: Crăcănatus, Cristi, Gorgan, Lucian, Adrian, Mihai, D.J. Andrey, Monica, Mala, Cezara, Dani, Vienela, Oana, Mihnea, Vlad, Emilly, Alex Olariu şi echipa Aqua 1 – care au înotat […]

  5. Dana Iulie 8, 2012 la 3:36 pm Reply

    Felicitaaaari!:D I bet it feels awesome;)

    • chocollat Iulie 10, 2012 la 11:58 am Reply

      It does! Încă nu a dispărut sentimentul 🙂

  6. Dana Iulie 8, 2012 la 3:35 pm Reply

    Felicitaaaaari!:D I bet it feels awesome:D

  7. Bolog Daniela Iulie 8, 2012 la 11:37 am Reply

    Succesul tau minunat , atat in ce priveste dizertatia cat si swiming-ul, sunt rezultatul muncii,dorintei si vointei tale:)Felicitari si la mai mare:)>:D<

    • chocollat Iulie 8, 2012 la 1:07 pm Reply

      Mulțumesc mult pentru cuvintele frumoase! >:D<

  8. Swimathon – o cauza nobila | Iulie 8, 2012 la 2:17 am Reply

    […] dandu-le RT-uri la Florin si Cezara cu innotul lor, si cazand mai mult pe ganduri ca ar fi momentul sa invat si eu sa innot, mi-am […]

  9. Ioana Caprar Iulie 7, 2012 la 6:42 pm Reply

    Felicitări Cezara!!! Ai fost extraordinară astăzi!

  10. Mihaela Iulie 7, 2012 la 3:20 pm Reply

    Ce sentiment frumos e atunci când îți depășești limitele! Felicitări!! 😀

    • chocollat Iulie 8, 2012 la 1:08 pm Reply

      Mulțumesc! 😀 Așa e, sentimentul e frumos, senzațional chiar…pot spune doar că mai vreau să mă simt așa! 🙂

  11. Piticu21 Iulie 7, 2012 la 2:15 pm Reply

    bravo! 🙂 sunt mandru

  12. spi-oana (@0gaza) Iulie 7, 2012 la 1:51 pm Reply

    BRAVOOOOO

Lasă un răspuns

