Tea party – cum a fost


Am vrut să public postul acesta aseară, după ce am ajuns acasă și totul era încă proaspăt în mintea mea, însă WordPress-ul mi-a cam dat planurile peste cap, nesalvând ce am scris. Am povestit pe Facebook prin ce peripeții am trecut până am ajuns, în final, să îl scriu azi-noapte pe o foaie de hârtie, așa cum mi-l aminteam. Nu mai modific nimic la el. Îl las așa cum a ieșit, varianta finală, fără revizuiri și adăugiri.

Azi a fost o vreme mizerabilă, a plouat și a fost frig, genul de vreme ce te ține în casă și exact genul de vreme pe care un organizator sau un invitat al unui eveniment nu și-l dorește. Dar poate, totuși, e mai bine că a fost așa, pentru că tea party-ul a avut loc într-o mansardă, iar din cauza vremii de afară atmosfera a fost ușor romantică și poetică: puteam privi ploaia prin geamurile mansardei în acompaniamentul unei muzici relaxante ce răsuna în surdină, iluminatul fiind format din candelabre și lămpi ce luminau difuz și din sfeșnice cu lumânări aprinse. Roz spune că s-a și luat curentul timp de vreo două ore, dar eu nici nu am observat, fiind extrem de prinsă în tot.

Am avut fursecuri, brioșe și ceai. Am povestit câte în lună și în stele și ne-am oprit doar ca să privim fascinate cum bulbii înfloritori de ceai primiți de la Organique se metamorfozează într-o minunăție de flori de iasomie și trifoi roșu împletite cu muguri de ceai alb. Am avut din partea Magnoliei aranjamente florale formate din lalele roz aprins, iar pentru că suntem fete și ne place să fim frumoase am primit o mulțime de „bunătăți” din partea Farmec (Alina, abia aștept să le încerc pe ale mele!)

V-am arătat afișul? A fost creat de Oana, căreia n-o să încetez să-i spun cât de mult mi-a plăcut (fără exagerare, când l-am văzut prima oară am exclamat un „Oaaaaaaaaaaau” prelung 🙂 )

Am avut multe temeri legate de eveniment, temeri pe care nu are rost să le înșir acum și aici. Cert e că am petrecut o după-masă specială în compania unor fete fermecătoare și sper, doar, că și ele s-au simțit la fel de bine precum m-am simțit eu.

Oricum, următorul tea party plănuim să îl facem și mai și…

Tag-uri:, , , , , ,

2 gânduri despre „Tea party – cum a fost

  1. […] bucurat să acceptăm invitația Cezarei Carteș și spiOanei din Cluj Napoca de a ne alătura petrecerii lor cu ceai, povești și multe fete. De […]

  2. Miruna Aftenie (@mirunalacafea) Mai 14, 2012 la 9:57 pm Reply

    Felicitări! Îmi pare tare rău că nu am reușit să ajung… dar pe următorul mă strădui să nu-l mai pierd 🙂

Lasă un răspuns

