Tea Party


În sfârșit a venit vremea bună! Soarele e din ce în ce mai mult alături de noi, temperatura e din ce în ce mai ridicată și e o adevărată plăcere să petreci timp în aer liber. Am avut azi câteva drumuri de făcut și întorcându-mă acasă mi-a venit o idee: hai să organizăm un Tea Party (o petrecere cu…ceai). Este pentru fete, fiindcă nu știu dacă băieții s-ar preta la astfel de ”practici”, mai ales că știți și voi cum sunt fetele atunci când se întâlnesc mai multe 🙂

Să fie un prilej de a ne simți bine, de a povesti, de a ne relaxa, într-o atmosferă destinsă și  prietenoasă.

Să fim, măcar pentru o zi, mai feminine, mai delicate, mai…cu bun simț. Mai…elegante. Ce să mai, să fim adevărate ladies 🙂

Vorbeam cu Oana și ne gândeam că ar fi tare dăguț să organizăm un Tea Party ca la carte – cu cupcakes, fursecuri și ceai delicios, iar locația să fie într-un loc frumos (cu grădină, dacă se poate). Data? La sfârșitul săptămânii viitoare, dar încă nu e bătută în cuie. Nu zic mai multe (încă), dar promit că va fi ceva foaaaarte frumos!

Mă interesează câte doriți să veniți la Tea Party. Puteți să lăsați un comentariu, fie aici la mine, fie dincolo la Oana. 🙂

Tag-uri:, , , , , ,

8 gânduri despre „Tea Party

  1. Tea Party : La vie en rose. Ou non. Mai 13, 2012 la 9:17 pm Reply

    […] fete cucuiete – Chocollat si 0gaza, cu sprijinul Oanei – care este un geniu in ale designului si careia ii multumim […]

  2. Tea Party « Chocollat’s Weblog Mai 10, 2012 la 11:01 am Reply

    […] 10, 2012 tags: ceai, Cluj-Napoca, cupcakes, eveniment, feminitate, fun, tea party Ziceam aici ce frumos ar fi dacă am organiza un tea party. Ei bine, sunt foarte entuziasmată, fiindcă o idee […]

  3. Silvy's Art Aprilie 28, 2012 la 12:06 pm Reply

    I’m also IN! 🙂 te pup, Cezy :*

  4. Teodora Neagu Aprilie 28, 2012 la 1:24 am Reply

    Si euuu! Numai ca eu nu pot saptamana viitoare.. 😦

    • chocollat Aprilie 28, 2012 la 3:06 pm Reply

      Nu e săptămâna viitoare, ci cealaltă 🙂

  5. Ioana Chiorean (@ioana_cis) Aprilie 27, 2012 la 12:55 pm Reply

    I’m in!

  6. Are you ready kids ? | Aprilie 27, 2012 la 12:42 pm Reply

    […] rog sa imi ziceti ori aici ori la Cezara cine ar vrea, ca sa putem stabili toate amanuntele si sa venim cu upgrade-ul […]

Lasă un răspuns

