Dorinte de Craciun


Acum cateva saptamani eram decisa sa fac o lista cu ceea ce imi doresc de Craciun, lista ce urma sa contina, printre altele, anumite carti si o husa de laptop. Nu are rost sa adaug faptul ca lista era destul de lunga, fiind destule lucruri pe care le vreau (si de care, ce e drept, nu am neaparat nevoie).

Am renuntat la a face lista din mai multe motive, unele mai importante, altele mai putin relevante. Cel mai important lucru e acela ca am realizat, in sfarsit, ca esenta Craciunului nu sunt cadourile in sine, ci persoanele de care esti alaturi si cu care imparti anumite momente, persoanele care iti sunt dragi si pe care le iubesti. Nu conteaza atat de mult lucrurile materiale pe care le poti primi, ci mai degraba lucrurile ce nu pot fi cumparate cu bani – incredere, fericire, sanatate, iubire, afectiune…si lista poate continua.

Vreau ca anul acesta sa am parte de un Craciun perfect, inconjurata de toti cei la care tin mai mult, vreau sa ma bucur de aroma merelor coapte cu scortisoara si de mirosul de zapada proaspata (de care sper ca voi avea parte), vreau sa impodobesc cat mai frumos bradutul artificial (care in mod oficial a luat locul bradutului natural), vreau ca in seara de Ajun sa primesc cat mai multi colindatori, urmand a fi la randul meu unul si vreau ca cel mai frumos cadou de anul acesta sa fie fericirea…si armonia.

Lucrurile celelalte pot astepta.

Voi ce va doriti de Craciun?

Tag-uri:,

5 gânduri despre „Dorinte de Craciun

  1. Okian Decembrie 14, 2009 la 8:49 pm Reply

    Liniște sufletească și momente frumoase alături de cei dragi.
    Îți doresc un Crăciun minunat, așa cum ți-ai imaginat tu mai sus 🙂

    (și cât mai multe cărți în bibiotecă :D)

    • chocollat Decembrie 15, 2009 la 2:13 pm Reply

      Multumesc! Iti doresc si eu sa ai parte de un Craciun perfect 🙂

  2. radu Decembrie 11, 2009 la 10:37 am Reply

    o seara magica, asa cum ar trebui sa aiba fiecare dintre noi

  3. raducu Decembrie 4, 2009 la 7:57 pm Reply

    liniste..din toate punctele de vedere….si o portocala

  4. tudorul Decembrie 4, 2009 la 5:42 pm Reply

    more or less… same

Lasă un răspuns

