Fire and Ice [si ce mai citeste Chocollat :) ]


In ultimele zile am ignorat complet tot ceea ce era legat de blog,  de actiunea de a scrie, de a povesti, de a nara, etc…in schimb, intr-un mod asiduu am citit, m-am jucat si am modificat poze/creat wallpapers [niste tentative de wallpapers, oricum, fiind abia la inceput].

Iar citesc cate 3-4 carti in acelasi timp. Unii ar zice ca nu sunt in deplinatatea facultatilor mintale daca fac asta, pentru ca o carte trebuie savurata, trebuie simtita, trebuie inteleasa si, fiind egoista, necesita intreaga atentie a cititorului. Totalmente adevarat, insa am trecut de mult de aceasta faza, si mi-am dezvoltat, in timp si mai ales datprita „foametei” si pasiunii pentru carti, o capacitate de a incepe si de a citi mai multe carti in paralel [spre exemplu, intr-o zi am chef sa citesc din cartea A, iar ziua urmatoare ma atrage mai mult cartea B, iar peste 2 zile ma roade curiozitatea cu ce se mai intampla in cartea C]. Am observat ca lucrul asta imi dezvolta foarte mult memoria, fiindca, nefolosind semne de carte, automat trebuie sa retin pagina la care am ramas, precum si ceea ce se intampla in fiecare carte in parte.

Zilele astea am terminat [din nou] o carte superba, pe care, in opinia mea marunta, fiecare ar trebui sa o citeasca macar o data in viata, si anume Portretul lui Dorian Gray, de Oscar Wilde. Voi reveni, cred, intr-un post viitor cu un articol numai despre aceasta carte. Apoi, ceea ce am inceput si e in curs de citire este o carte peste care am dat din intamplare: Ultima licorna, scrisa de Peter Beagle. Aceasta este povestea unei licorne care pleaca in cautarea celor asemenea ei, avand parte de o calatorie fantastica unde intalneste vrajitoare, magicieni si creaturi mitologice.  Papillion, de Henri Charriere, este cea de-a treia carte. Sunt abia la inceputul ei, dar e scrisa extrem de bine si sper sa nu fiu dezamagita odata ce ajung sa o citesc mai departe.

Spuneam ca am si modificat poze. Am dat peste o fotografie foarte frumoasa, in sectiunea Stock Photos, de pe DeviantArt, si din prea multa plictiseala am modificat-o, in 2 variante, una rece si alta calda, denumite, simbolic, Ice Queen si Fire Queen. Poza originala se poate vedea aici .

Tag-uri:

Un gând despre „Fire and Ice [si ce mai citeste Chocollat :) ]

  1. VladC Iunie 4, 2009 la 12:41 pm Reply

    Stiam eu ca te stiu de undeva. Am vazut cele doua poze pe dev`art. Frumos editate! Imi place :p

Lasă un răspuns

